13 Ekim 2012 Cumartesi

The Princess' Man



En sevdiğim dizi.Ağlamadığım tek bir bölüm olmadı.24 bölümü büyük bir hızla bitirdim her seferinde.Geçen hafta 3. kez izledim ve yine ağladım :D evet kabul ben sulugözüm ama ağlamayan çıkarsa ben bu blogu yazmayı bırakırım arkadaş! :D Son zamanlarda hristiyan misyoner gibi herkese bu diziyi izletmeye çalışıyorum 4 kişiye izlettim ve devam ediyorum :D Mutlaka ve mutlaka izlenmeli hatta ilk bu dizi izlenmeli.Hayata ve aşka bakış açınız değişiyor.Ve dizinin en önemli özelliği kötü karakterlere bile acıyorsunuz.Herkesin kendince mantıklı nedenleri var.Se Ryung dizimizin güzel ve iyi kalpli karakteri.Dramalardaki klasik kendini beğenmiş ya da salak kız tipini görmüyoruz.Seung Yoo karakterindeyse başta çapkın ve hovarda ama daha sonralarda acılarla olgunlaşan güçlü bir kişilik görüyoruz.Zaten Park Shi Hoo hastası oalrak izledim bu diziyi ondan ayrı bi fanıyım :D Dizide siyaset,romantizim,dialoglar hepsi yerliyerinde.Ost'ler mükemmel.Hatta One Day of Love zil sesim :)
Kavuşup kavuşamamaları çok sorular bir soru: Spoiler vermeden şöyle diyebilirim ki, sonu gerçekten göreceli.Hemen diziyi açıyorsunuz şuan biliyorum :D iyi seyirleer!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder